Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΦΥΓΕ...


Φύγε γιατί με έκανες να γυρίζω στο σπίτι μου κάθε βράδυ και να μη μιλάω στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Άρχισα τα ψυχοφάρμακα μετά από οκτώ μήνες που έγινες πρωθυπουργός.
Φύγε γιατί η κόρη μου πέρασε πέρυσι στο πανεπιστήμιο σε άλλη πόλη και δεν πήγε γιατί δεν είχα λεφτά.
Φύγε γιατί οι περισσότεροι φίλοι μου ζουν με το
ταμείο ανεργίας.
Φύγε. ΦΥΓΕ. ΦΥΓΕ!
Δεν με νοιάζει ποιος θα έρθει μετά από σένα ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!
ΦΥΓΕ μπας και κόψω τα χάπια..
..


σχόλιο αναγνώστη :
Πόσο δίκιο έχεις.
Πόσες φορές δεν γύρισα σπίτι με νεύρα τον τελευταίο χρόνο.
Πόσες φορές δεν μίλαγα στην γυναίκα μου και μάλωσα το παιδί μου για ασήμαντη αφορμή ετσι όπως με και μας κατάντησαν.
Πόσες νύχτες άυπνος γιατί πότε τα χρεη πότε αυτά που μου όφειλαν αυτά που έπρεπε να πληρώσω στοίχειωναν την σκέψη μου πιο απειλητικά από ποτέ.
Το χειρότερο ήταν το πόσες φορές πήγα στην δουλειά μου χωρίς όρεξη, για πρωτή φορά δεν έβλεπα το γιατί να προσπαθώ. Αφού μας στέρησαν την δυνατότητα να αποταμιεύσουμε ή να προγραμματίσουμε για το μέλλον.
Κατάρα τελικά οι ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στην ελλάδα.
Ο Παππούς υπόδουλος των άγγλων άφησε αν δεν ευνοήσε κιόλας να εξελιχθεί ο εμφύλιος.
Ο Πατέρας υπονόμευσε το μέλλον της πατρίδας με ασύλληπτο δανεισμό και εξέθρεψε τα μεγαλύτερα φίδια στο δημόσιο, στα ΜΜΕ, σε όλη την κοινωνία.
Ο ΓΙος απλά την υποδούλωσε στους δανειστές και μετέτρεψε τους πολίτες σε σκλάβους.

http://taxalia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου